Pages

søndag 16. januar 2011

Starten på karnevalkostyme

Siden lillesøster for tiden er litt opptatt av Tingeling, så tenkte jeg det kunne være et fint kostyme å sy til årets karneval i barnehagen. Men siden jeg syns det er litt upassende med stroppløs minikjole til en 2 1/2 åring, så ble det en litt modifisert versjon med puffermer og tyllskjørt under. Kjolen er laget i limegrønn velour fra Stoff & Stil, mens tyllet kommer fra Panduro. Alt er laget på frihånd, og jeg kan ikke skryte av at det er mitt beste arbeid, men det trenger det vel ikke å være for en gangs bruk ;-) Nå mangler jeg bare vinger, men det kommer jeg nok til å kjøpe... Prøvde å lage vinger til fjorårets kostyme og det var første og siste gang... Skal legge ut et nytt bilde når hele kostymet er ferdig (med kjøpte vinger ;-)

2 kommentarer:

Maria sa...

Det blir en søt liten fe:) Tingeling er en av favorittene hos 5-åringen her i huset og:)

Marie sa...

wow! Stilig kostyme! Det var nok stas for jenta som skulle på karneval!

Legg inn en kommentar

 
Copyright 2010 Liten & stilig. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase