Pages

mandag 28. februar 2011

Lillesøsters kjoledilla

Lillesøster vil helst ha på seg kjole for tiden, og plutselig fant jeg ut at hun ikke hadde så mange kjoler som passet mer. Dermed var det bare å sette igang. Hadde lyst til å lage en slik kjole med rynker i hals og armer (vet ikke helt hva slik kjole kalles??). Kjolen er laget i syrin/lavendelfarget babycord fra Stoff & Stil. Armene er laget i noe blomstret babycord som er kjøpt fra Stof2000. Kjolen er laget i str 98, men jeg tror neste gang at jeg skal legge på litt på lengden. Jeg hadde egentlig tenkt til å ta live-bilder av lillesøster med kjolen på, men innen jeg hadde fått rotet frem kameraet til morgenen i dag, så var kjolen allerede blitt flekkete. Jippi!!! Så da droppet jeg det...


Bildet er tatt før halsåpningen ble endelig justert, derfor syns strikken fortsatt ;-)

1 kommentarer:

Line sa...

Kjempefin kjole:) Elsker den lilla babycorden, fargen er så lekker! Følger med bloggen din, du lager så mye flott :)
Kan jeg spørre om din erfaring med å handle på Stof2000, hvordan er det med toll? Kunne tenkt meg å bestille, men vil helst slippe ekstra toll og sånt..
Hilsen Line

Legg inn en kommentar

 
Copyright 2010 Liten & stilig. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase