Pages

søndag 12. september 2010

Tunika med tilhørende bukse


For de som har lest siste bladet fra Stoff & Stil, så er det kanskje ikke så vanskelig å se hvor jeg har tatt inspirasjonen fra ;-) Herlig velour med cerise og lime blomster på brun bakgrunn, kantet med cerise ribb. Bukse i mørk lime babycord også den kantet med cerise ribb. Grunnmønsteret til tunikaen er hentet fra Ottobre, men det er gjort mange endringer og tillegg på veien. Buksemønsteret er eget. Settet er i str. 98. Ble veldig godt fornøyd med tunikaen, så den skal jeg lage flere av :-) Jeg har en liten hang up på kortermede overdeler (til meg selv), og ser at jeg ofte ender opp med det til barna også....

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Copyright 2010 Liten & stilig. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase