Pages

tirsdag 25. januar 2011

Tunika til voksen

En kollega hadde en yndlingstunika som var ganske utslitt, men som hun ikke hadde lyst til å kvitte seg med. Jeg tok utfordringen med å forsøke å sy en tilsvarende. Så etter først å ha sprettet opp og klippet til alt, så var det til med sying. Tunikaen har brettede kanter rundt hele halsåpningen og litt på armene, så det ble endel puslearbeid, men jeg ble ganske fornøyd med resultatet. Så er det bare å håpe på at den passer og at den kan bli en ny yndlingstunika (for den gamle er jo nå bare i biter.... :-) Tunikaen er laget i svart lett lin fra Stoff & Stil. Har forsøkt å få frem detaljene rundt halsåpningen, men det kan være at bildene er litt for mørke til å få det frem....

2 kommentarer:

Heidi sa...

så flink du er!!

Marie sa...

wow! og eg som trudde min bluse hadde mykje arbeid med seg.
du er kjempe flink altså :)
eg likte fleece kjolane veldig godt!

Legg inn en kommentar

 
Copyright 2010 Liten & stilig. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase